WSZYSTKO O SAMURAIU

Suzuki SAMURAI - SJ 413

SJ 413 SJ 410 F 10A SJ 413 G 13A 1.3i G13BA
WYMIARY I DANE OGÓLNE
długość/szerokość/wysokość 3440mm / 1530mm / 1665mm
rozstaw osi 2030mm
rozstaw kół przód 1310 mm
rozstaw kół tył 1320mm
prześwit 230mm
masa własna 964kg
dopuszczalna masa całkowita 1330kg
max prędkość 134km/h (jechałem 140)
zużycie paliwa 8,7l/100km (średnio w mieście 9 - 9.5)

SILNIK
typ G13B / G13BA OHC; 4 cylindry; chłodzony wodą
pojemność skokowa 1324cm3 / 1298cm3
średnica cylindra, skok tłoka 74.0 x 75.5 mm
stopień sprężania 8.8 : 1 / 8.9 : 1
układ zasilania paliwem gaźnik dwugardzialowy / jednopunktowy wtrysk
moc maksymalna 66 / 69 KM przy 6000obr/min (SAE NET)
max moment obrotowy 105 Nm przy 3500obr/min (SAE NET)
ciśnienie oleju 3.0 - 4.2 kg/cm3 przy 3000 obr/min
luz zaworowy, silnik zimny (15-25oC) wlot 0.13-0.17 mm / wylot 0.16-0.20 mm
luz zaworowy, silnik rozgrzany (60-68oC) wlot 0.23-0.27 mm / wylot 0.26-0.30 mm
SKRZYNIA BIEGÓW
typ 5-biegowa, manualna, wszystkie biegi zsynchronizowane (w Japonii dostępna automatyczna)
przełożenia 1 bieg 3.652
2 bieg 3.652
3 bieg 1.423
4 bieg 1.000
5 bieg 0.864
wsteczny 3.466
przełożenie dyferencjału 3.727

REDUKTOR
typ 2-przełożeniowy
(bieg drogowy napęd na tył,
bieg drogowy napęd na przód i tył,
bieg terenowy napęd na przód i tył,
położenie jałowe)
przełożenie terenowe (Low) 2.268
przełożenie drogowe (High) 1.409

ZAWIESZENIE
przód resory piórowe
tył resory piórowe
przeniesienie napędu na koła most z przodu i z tyłu
UKŁAD KIEROWNICZY
typ przekładni
promień zawracania 5.1m

UKŁAD HAMOWANIA
typ na 4 koła, wspomagany
przód tarcze
tył bębny
hamulec ręczny na tarczach z tyłu / na wale napędowym z tyłu

KOŁA I OPONY SERYJNE
felgi 5.5JJx15
opony przód - 140kPa (20 psi)
tył - 140kPa (20 psi) pusty
180kPa (26 psi) załadowany
UKŁAD ELEKTRYCZNY
max prąd alternatora 45A
akumulator seryjny 12V, 38Ah
seryjne świece zapłonowe NGK BPR-5ES; NIPPON DENSO W16EXR-U
kolejność zapłonu 1 - 3 - 4 - 2
kąt statycznego wyprzedzenia zapłonu 10 stopni przy 800 obr/min (lub 8 st.)
rezystancja przewodów wysokiego napięcia 16kOhm / 1m (limit 20 kOhm)
rezystancja cewki wysokiego napięcia (20oC) uzwojenie pierwotne 1.35 - 1.65 Ohm
uzwojenie wtórne 11.0 - 14.5 kOhm

OBJĘTOŚĆ PŁYNÓW
płyn chłodzący 4.8l
zbiornik paliwa 40l
olej silnikowy 3.5l
olej w skrzyni biegów 1.3l
olej w reduktorze 0.8l
dyferencjały mostów przód - 2.0l, tył - 1.5l
Copyright © 2010. Designed by 4x4suzukisamurai.pl